Bekijk hieronder onze
Veelgestelde vragen

Levering

We streven ernaar om je bestelling binnen 2-4 werkdagen te bezorgen. Je ontvangt een e-mail van de vervoerder zodra je pakketje onderweg is.

Als je je afvraagt waar je pakketje is, maak je geen zorgen – je kunt deze bij elke stap volgen! Ga naar onze website en log in. Klik op ‘volg mijn pakket. Je zou dan de tracking informatie voor je pakketje moeten zien. Dus leun achterover, ontspan, en wacht tot je Noa May bestelling aankomt!

In sommige gevallen vermeldt de vervoerder in de app of de tracking code dat je pakketje bezorgd is, terwijl je nog niets ontvangen hebt. Ga eerst bij je buren kijken, misschien heeft de bezorger het daar afgegeven en is hij vergeten je een berichtje te sturen. Is dit niet het geval? Dan gaan wij natuurlijk meteen voor je op onderzoek. Neem in dit geval contact met ons op via support@noamay.nl.

Op dit moment is het niet mogelijk om als bezorgadres een afhaalpunt op te geven, of om van te voren de bezorgtijd te selecteren. Maar, dit kan je wel doen bij PostNL zodra het pakketje onderweg is. We raden je altijd aan de app van je vervoerder te downloaden voor de beste updates en eventuele aanpassingsmogelijkheden, of kijk in de e-mail die je ontvangt zodra je bestelling onderweg is om te zien welke opties je vervoerder biedt.

Heb je de levering gemist? Geen zorgen! De meeste vervoerders zullen proberen je pakketje opnieuw te bezorgen. Je kunt bij je koerier (in de app of via de tracking link die je van hen via e-mail hebt ontvangen) kijken of je een nieuwe bezorgtijd kunt selecteren. Zo niet, dan kan ons team je verder helpen.

Als je je pakketje niet hebt ontvangen, kun je eerst de app of trackingcode van de koerier (die je via een e-mail van hen hebt ontvangen) controleren op een statusupdate. Soms kan het een extra dag of twee duren voordat een levering arriveert, dus wacht even voordat je contact met ons opneemt. Als je je pakketje na een paar dagen nog steeds niet hebt ontvangen en de status van de koerier niet verandert, neem dan contact met ons op voor ondersteuning en we helpen je graag verder!

We begrijpen dat er soms foutjes worden gemaakt, of dat je iets moet veranderen! Wij zijn er om je te helpen, neem contact met ons op als je je bestelling wilt annuleren. Als de bestelling nog niet door ons is verwerkt, kunnen we die misschien voor je annuleren. Anders zul je de bestelling moeten ontvangen, om vervolgens een retour in gang te zetten.

Heb je in je enthousiasme meerdere bestellingen bij ons geplaatst, kort na elkaar? We hebben goed nieuws! We kunnen deze bestellingen voor je bundelen in één pakket. Zo dragen we samen bij aan een beter milieu, door minder verpakkingsmateriaal te gebruiken en de uitstoot van verzendingen te verminderen.

Een klein detail: we kunnen de verzendkosten van de oorspronkelijke, individuele bestellingen helaas niet terugstorten. Ook als we bestellingen samenvoegen, maken we namelijk nog steeds kosten om jouw pakket zorgvuldig te verwerken en te versturen.

We hopen dat je net zo enthousiast bent over deze stap naar een duurzamere toekomst als wij! Jouw begrip en medewerking maken het verschil. Samen maken we de wereld een beetje groener.

Ja! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden vanaf €75. Onder dit bedrag rekenen we standaard verzendkosten, die je bij het afrekenen te zien krijgt. Voor bestellingen naar het buitenland worden er verzendkosten in rekening gebracht, afhankelijk van het land van bestemming. Deze worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.

 

Betalingen

Met iDEAL betaal je direct voor je bestelling via online bankieren van een van de deelnemende banken. Je betaalt in een paar stappen:

1. Selecteer iDEAL als betaalwijze tijdens het afrekenen
2. Selecteer je bank in de lijst
3. Je wordt doorgestuurd naar online bankieren van je bank waar je inlogt zoals je gewend bent
4. Bevestig je betaling. Omdat je betalingsgegevens al zijn ingevoerd, hoef je ze niet in te vullen
5. Je bank toont direct een betalingsbevestiging
6. Je gaat terug naar Noamay.nl en je aankoop en betaling zijn voltooid!

Als je creditcard aankoop is goedgekeurd, wordt het geld direct gereserveerd en ontvang je een bevestiging van de bestelling per e-mail. Je creditcard wordt gedebiteerd zodra we je bestelling verzenden. Als de creditcardtransactie niet geaccepteerd wordt, dan wordt je bestelling geannuleerd. Neem in dat geval contact op met je bank of creditcardmaatschappij.

Je kunt je giftcard gebruiken om je hele online aankoop te betalen of in combinatie met een andere betaalwijze betalen.

Retourneren / annuleringen

Als je niet tevreden bent met je ontvangen items, kun je die tot twee weken na ontvangst in originele verpakking terugsturen. Geef je retour aan ons door, via dit retourformulier. Als je ons niet op de hoogte brengt voor je met het retourproces begint, kunnen we je retour niet verwerken.

Zodra we overeengekomen zijn je een terugbetaling te geven, verwerken we die binnen enkele dagen, maar niet later dan 14 dagen. We laten je weten wanneer we de terugbetaling verwerkt hebben. Het kan echter soms tot 14 dagen duren voor de terugbetaling op je rekening verschijnt, afhankelijk van je bank, echter verwerken de meeste Nederlandse banken deze binnen 3-5 werkdagen. Dus als je de terugbetaling niet meteen ziet, maak je geen zorgen! Het zou spoedig moeten verschijnen.

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren, mits de bestelling nog niet verwerkt of verzonden is. Zodra je bestelling in behandeling is genomen, kunnen we helaas geen wijzigingen of annuleringen meer doorvoeren. Houd er rekening mee dat wanneer je een bestelling annuleert en er reeds transactie- of verwerkingskosten zijn gemaakt, deze kosten in sommige gevallen ingehouden kunnen worden.
Bij het retourneren van een bestelling kunnen er transactie- of verwerkingskosten in rekening worden gebracht. Deze kosten worden in mindering gebracht op het totaalbedrag dat je teruggestort krijgt. Het exacte bedrag aan kosten is afhankelijk van de betaalmethode en de verwerking van de transactie.
Om misbruik van ons retourbeleid te voorkomen, behouden wij ons het recht voor om klanten die meer dan 2 bestellingen per maand retourneren op een “beperkingenlijst” te plaatsen. Dit kan invloed hebben op toekomstige bestellingen, zoals het beperken van retourmogelijkheden of het weigeren van nieuwe bestellingen. We raden je aan om zorgvuldig na te denken voordat je een bestelling retourneert, zodat je gebruik kunt blijven maken van ons retourbeleid.

Giftcard

Je kunt onze giftcard zowel in de Noa May Concept store als online gebruiken. Beide giftcards kunnen worden gebruikt als aanvulling op alle betaalwijzen.
Online betalen met een giftcard in een paar stappen:
1. Selecteer ‘Giftcard toevoegen’ onder betalen tijdens het afrekenen 2. Vul het nummer van de giftcard in op het popup-scherm in.
Je kunt je giftcard gebruiken om je hele online aankoop te betalen of in combinatie met een andere betaalwijze betalen.

Doe inspiratie op
voor je interieur

Wij helpen je graag verder!

Stel je vraag via onze chat of stuur ons een e-mail, bellen kan natuurlijk ook. We staan voor je klaar!

Ontvang 10% korting
als welkomstcadeau

Wij houden jou op de hoogte van onze nieuwe producten en exclusieve aanbiedingen.